nedjelja, 17. veljače 2013.

On i Ona


Sjedim za stolom i nekako nemam ideja. Što napraviti?? I tako kombiniram ono što mi se nalazi po stolu i odjednom nastane prva čestitka, a za njom i druga. Zašto On i Ona? Evo pogledajte , pa će Vam bit jasno.

1-DSCF0016

Inače ovih dana inspiracija mi je jednaka nuli, i ništa mi ne polazi za rukom. Nadam se da će ova faza brzo proći i da ću uskoro imati nešto više za pokazati.
Hvala Vam što svratite na moj blog, hvala za Vaše divne komentare.
Želim Vam ugodnu nedjelju.
Pozdrav,
S.

Broj komentara: 9:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Super klobučka, zelo elegantni voščilnici,
lp Tamara

Vesna kaže...

Na njima se ne vidi da nemaš inspiraciju. Prelatke su i veoma elegantne!
Veliki pozdrav!
Vesna

oldpunca kaže...

Zelo lepo in zelo elegantno. Ni videti, da nimaš inspiracije :-)

Bojanine tvorevine kaže...

Prelepe cestitke,kako li tek izgleda kada imas inspiraciju:)Kojom su tehnikom radjeni sesirici,mnogo dobro izgleda?

Ajascha kaže...

Hello Sonja,
ensure that you currently do not have inspiration, you two very charming works are bounced off the table.
Best regards, Anja

Angel 007 kaže...

Liebe Sonja,
Beide Karten sehen fantastisch und sehr Inspirierend aus.
Die Farben und die Zusammenstellung gefallen mir sehr gut.

Viele Grüße - Carmen

Marinica kaže...

Baš su lijepe :)

Tina B. kaže...

Čudoviti sta obe :)

Sonaj kaže...

Nježne,posebne,divne boje...Sviđaju mi se muško-ženski motivi:)