četvrtak, 11. travnja 2013.

Nagrada..

 

Pozdrav svima.

Danas želim samo objaviti da sam dobila nagradu sa bloga http://mojhobi2.blogspot.de/ , od drage Ike, i zahvaljujem joj se od srca na nagradici. Skoknite do njenog bloga , predivnih stvari možete tamo vidjeti.

 

nagradica

 

Pravila :

Preuzeti nagradu, zahvaliti se, staviti link do bloga sa kojeg je stigla nagradica.

Nagradu poslati na 10 blogova, po mogućnosti na one koji imaju manje sljedbenika od 300 i obavijestiti ih o nagradi.

Ali ja ću ovaj put zaobići pravila i dajem Vam slobodu da nagradu preuzmete svi koji je želite, jer ima toliko divnih blogova, da se ja jednostavno ne znam za koje odlučit. Nadam se da se nitko neće ljutit zbog moje odluke.

Toliko od mene za danas. Kod mene ima nekih novih radova, ali ne stignem ih slikat. Kad napravim slike, objavit ću i novi post.

Pozdrav,

S.

2 komentara:

Heidi kaže...

Moin Sonja,
herzlichen Glückwunsch zu deiner Auszeichnung. Ich kann es gut verstehen, dass du den Award nicht an einzelne Blog weitergeben möchtest. Ich finde ja auch, dass alle wunderbare Sachen machen. Und die Zeit, die zum basteln bleibt nutzt man doch lieber auch dafür.
Leider werden meine Posts auf den Blogs nicht aktualisiert und ich habe noch ein paar andere Probleme mit meinem Blog. Ich hoffe, dass ich das wieder hin bekomme.
Ich wünsche dir noch einen schönen Tag.
Liebe Grüße Heidi

Angel 007 kaže...

Hallo Sonja,
Herzlichen Glückwunsch zu Deinem Wunderbaren Arward.

Liebe Grüße-Carmen