ponedjeljak, 17. lipnja 2013.

Još jedna..

Pozdrav svima.
Do sad hladno i kišovito , a sad najednom plus 30 stupnjeva..meni paše, konačno sam dočekala sunce i ljeto.Kako se vi nosite s vrućinama??
Kod mene nekoliko novih stvarčica. Naravno , opet kutije.. :)
Danas ću Vam pokazati jednu. Ostale slijede sljedećih dana.



Opet malo varijacija na temu, ali ovi papiri su mi toliko dobri da ne mogu odoljet a da ne napravim još koju kutiju.
Toliko od mene za danas. Odoh još malo na sunčeko, da nadoknadim sve one tmurne dane. :)

Hvala na posjeti i komentarima.

Pozdrav, 
S.


Broj komentara: 8:

Heidi Papierbastler kaže...

Moin Sonja,
auch diese Box sieht wieder wunderschön aus. Das ist auch ganz wunderschönes Papier. Sehr, sehr schön.
Ja, das Wetter ist herrlich. Bei uns scheint die Sonne, es ist aber nicht so warm, wie bei euch. Wir haben "nur" 21°C. Wärmer braucht es auch nicht zu werden, denn ich habe Handwerker im Haus und kann ab morgen meine Fenster nicht öffnen, weil alles abgeklebt wird.
Ich wünsche dir einen schönen Wochenstart.
Liebe Grüße Heidi

Gertrude kaže...

Wieder eine wunderschöne Box, das Papier gefällt mir sehr gut
lg Gertrude

Mojca kaže...

Zelo je lepa, krasen dizajnerski papir si uporabila. lp

oldpunca kaže...

Čudovit papir. Te tvoje škatlice so prave umetnine :-)

Titic Dulu kaže...

jako lijepo :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divna, ljepe boje-
a ljeto konačno došlo,
malo mi je vruče, a bolje nego kiša i mraz
pozdrav do sledečeg puta Tamara

Ustvarjalne sanje kaže...

zelo lepa in vsestransko uporabna,lp

Andreja L. kaže...

Še ena krasna škatlica :-))