utorak, 15. listopada 2013.

Giotto Box …

Pozdrav drage moje.
  Sve se nešto bliže praznici, rođendani i slično, pa meni padaju razne ideje na pamet kako upakirati slatkiše. Danas sam napravila jednu kutiju za dva “Giotta” i usput sam se pitala kako sam odoljela a da ih nisam pojela . Inače obožavam slatko ( a tko ne) ali se zadnjih dana uspješno postim od slatkiša…





  Evo malo slikica…možda i Vi dobijete volju za pojest nešto slatko ili možda napravit pakiranje za slatkiše.



Nadam se da Vam se kutija sviđa.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Želim Vam ugodno popodne.
Pozdrav,
S.

Broj komentara: 6:

CreativaCale kaže...

Dopada mi se ovaj deo koji se navlaci na kutiju.Super je.Ne volim bas plavu boju,ali to nema veze sa kutijom, koja je bas lepa.:-)

Angel 007 kaže...

Diese Giotto Box ist wunderschön, liebe Sonja.
In Blau ist es eine sehr schöne Herrenverpackung und man kann nicht gleich sehen was in dieser Schachtel verbirgt.

♥lich, Carmen

Heidi Papierbastler kaže...

Moin Sonja,
deine Box finde ich wunderschön. Sie sieht in ihrer Schlichtheit und Fare sehr edel aus.
Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
Liebe Grüße Heidi

oldpunca kaže...

Predivna kutijica :-) Ja ne bi uspela, da sakrijem slatkiše u nju :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Divna kutjica,
takvi pokloni kod mog srca stvare mirakule
divno
pozdrav Tamara

Diya Hoby kaže...

super kutijica i u lijepoj boji :D