srijeda, 18. prosinca 2013.

Hmmm…kutija..

Jutro drage moje.
Zašto hmmm, pa jer evo opet jedna kutija kod mene. Malo sam isprobavala nove dimenzije kutija, pa je tako nastala ova današnja…malo je šarena i nije u mom stilu,ali nije ni toliko loša ispala.Kutija je7 x7 x7 cm.

Kutija za razne namjene a (4)Kutija za razne namjene a (5)Kutija za razne namjene a (6)Kutija za razne namjene a (7)Kutija za razne namjene a (8)Kutija za razne namjene a (9)
Ove djeteline su dio poklona od Tamare, baš su mi dobro sjele na ovu kutiju.
Danas me čeka pečenje Božićnih kolača, što ne volim ni malo, ali što se mora nije teško..vele ljudi..hmmm..
Razmišljam dali da napišem par postova koji će se objavljivati u mojoj odsutnosti, jer naime kroz koji dan putujem doma na dva tjedna, pa ću napravit malu pauzu od bloganja, ili da ostavim i pauzu na blogu bez postova.Što Vi mislite, želite li gledati moje kreacije u vrijeme moje odsutnosti ili vam treba odmor od mojih silnih kutija?
Stigoh i do kraja posta.
Želim Vam lijep i ugodan dan, nadam se da uživate u predprazničnom raspoloženju.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
Martina.

3 komentara:

*Urška* kaže...

Prekrasna škatlica jje nastala.Uporabila si lepe barve.
Ko sem takole potovala po tvojem blogu,sem bila naravnost očarana nad tvojimi izdelki.
lp Urška

moi kaže...

Lepa škatlica.
Tebi pa želim lepo potovanje kjerkoli že boš in lepe praznike.
Glede objav pa nas lahko mirno razvajš naprej ;)

oldpunca kaže...

Slobodno pripremi objave, da se divim tvojim kreacijama, dok ti uživaš na odmoru :-)