subota, 14. prosinca 2013.

Još neke stare stvari..

Pozdrav drage moje.

Danas još malo starih stvari na koje sam već i zaboravila.Dobro je ponekad pospremit i napravit “inventuru”, tako se nađe svašta zaboravljeno i dobiju se nove ideje..barem je tako bilo kod mene. Smiješak

Da ne duljim, evo slikica.

Čestitka manja 5 (1)Čestitka manja 5 (3)Čestitka manja 5 (4)Čestitka manja 5 (5)

Čestitka manja 5 (7)Čestitka manja 5 (8)

Dimenzije čestitka su 13 x 9 cm.

To bi bilo to za danas. Ugodnu večer vam želim.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 5:

Unknown kaže...

Super, odlično! Sce su lepe, ali mi je prva favorit!

Pozdrav, Ivana

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasne, a ne izgledaju stare :)
pozdrav Tamara

oldpunca kaže...

Jako mi se sviđa tvoja inventura :-) Predivne čestitke.

Klaudija Rajković kaže...

sve u crvenom tonu , odlične su :D lp

vilinke kaže...

Baš su lepe,naročito mi se sviđa druga
LP Vilinke