ponedjeljak, 27. siječnja 2014.

Izazovi..

Pozdrav svima.

  Već duže vrijeme razmišljam da bih i ja mogla ponekad sudjelovat u ponekom izazovu. I tako sam se konačno odlučila na taj korak i napravila 2 različite čestitke za par različitih izazova. Ne znam kako vi , ali ja trebam dosta vremena da se odlučim za takve korake sudjelovanja u nečem, jer uvijek mislim da mi radovi nisu dovoljno dobri da ima nešto fali i sl.ali odlučila sam te sumnje ostavit po strani jer ne donose ništa dobro.Da, vrlo sam kritična po pitanju mojih radova i uvijek im nalazim neku manu… Kakvi ste vi po pitanju svojih radova?

No da ne duljim svojim problemima evo slikica.

Čestitka Izazov (3)Čestitka Izazov (4)

Ovu čestitku prijavljujem na izazove:

Čestitka Izazov (1)Čestitka Izazov (2)

Ovu čestitku prijavljujem na izazov :

Valjda sam dobro sve napisala. Idući put bit će već lakše, nadam se.

Eto, to su moje čestitke za izazove, a sad još idem stavim slikice na blogove pa sam opet prevladala jednu “tremu”. Valjda dolazi s godinama Smiješak.

Želim Vam ugodan ostatak dana.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina.

Broj komentara: 16:

Tinka's paper wonderlland kaže...

Hehe, ko da ja pišem, samo što ti dulje radiš i fakat super radove imaš tako da brige ne trebaš imati jer su čestitke jako lijepo ispale ;)

Bad Kitty kaže...

super je

Unknown kaže...

Krasna.

Renata kaže...

Super.

Nena3110 kaže...

Čestitke su prelepe, kao i svi tvoji radovi.
Uživaj u igri, nije dobro porediti se sa drugima, to nam sam ruši samopouzdanje, svako ima svoj stil i način rada. I ja često mislim da moje čestitke i drugi radovi nisu ni blizu tako lepi kao neki drugi, pa se zamislim nad tom mišlji i kažem sebi:Trudila si se, svaki trud je vredan pažnje, i objavim na blogu.

Anonimno kaže...

Moin Martina,
nun sei mal nicht so selbstkritisch. Deine Werke sind doch immer alle so wunderschön. So auch diese Karten. Ich bin von der Gestaltung ganz begeistert.
Vielen Dank für deine, immer so lieben, Kommentare bei mir. Ich freue mich jedes mal sehr darüber.
Ich wünsche dir eine schöne Woche, liebe Martina.
Liebe Grüße Heidi

Nadine kaže...

Hallo Martina,
vielen lieben Dank für deine Teilnahme an Match the Sketch Challenge. Ich drücke dir die Daumen!
Liebe Grüße
Nadine

Klaudija Rajković kaže...

I treba da sudjeluješ, zašto ne, ja nisam isto još iako sam nešto htjela nekidan ali eto odustala , ponekad i sama kritički gledam na svoje radove ali sve manje tako..
Ako mogu drugi zašto ne i ja, vodi se sa tom mišlju i prijavljuj se više puta jer imaš divne radove :D lp
Klaudija

Unknown kaže...

Odlične!!! Druga je prelepa!!! I meni je bila frka prvi put, sad više nije, ali nemam vremena da radim baš za te izazove, jedva i ovo što moram stignem :-) Pozdrav

oldpunca kaže...

Dobro mi je poznat taj osječaj, kad prijavljujem svoje radove na natječaje. I ja sam previše kritična do sebe :-) Ti samo slobodno nastavi. Tvoji radovi su i ovaj put predivni!

vilinke kaže...

Super, da si odlučila da se takmičiš. Tvoji radovi su uvek nešto posebno ;)
LP, Vilinke

Hali kaže...

Prekrasna je, škoda bi bilo, d aje ne bi prijavil na izziv!

Metuljčica kaže...

Čudovita je, podelila sem ti nagrado.

Danica kaže...

Mislim, da sem na istem kot ti, glede prijavljanja svojih izdelkov na izzive:)
Naredila si čudoviti retro voščilnici .
Lp Danica

Carmen S. kaže...

Hallo liebe Martina,
ich habe gerade wieder Deine Super tollen Boxen und wunderschönen Karten bewundert. Ich bin mal wieder hin und weg. Du kannst wirklich Stolz auf Deine schönen Arbeiten sein.

Übrigens, habe ich Deine E-Mail leider nicht erhalten. ;(

♥ Ganz Liebe Grüße und ein schönes Wochenende wünscht Dir, Carmen

Hiška iz papirja kaže...

Obe sta zelo lepi, prva bolj elegantna, druga pa prav prisrčna :)