nedjelja, 12. siječnja 2014.

Nešto malo drugačije..

Jutro drage moje.
Danas Vam želim pokazati jednu kutiju koja je nastala jučer. U osnovi je ista  kao i moje prijašnje kutije, samo što sam se ovaj put okušala u izradi prozorčića na poklopcu.
I prije nego pokažem kutiju želim napomenut da sam jutros kod pregledavanja što ima novog na Vašim blogovima naišla na jednu takvu sličnu kutiju, pa ne želim bit ona koja krade dizajn, ja ću taj blog ovdje spomenut(mada je moja kutija nastala jučer popodne a blog sam vidjela danas ujutro), a i na njemu je ujedno i tutorijal za izradu te iste kutije. Inače je moja ideja isto bila da napravim pakovanje za Ferrero Rocher, ali sam na kraju odustala i napravila samo kutiju.Kliknite ovdje.
A sad moja kutija.
Kutija za razne namjene aaa (4)Kutija za razne namjene aaa (5)
Kutija za razne namjene aaa (6)Kutija za razne namjene aaa (7)

Nastala je još jedna, isto jučer, ali o njoj više u idućem postu.
Eto kako nastanu ponekad greške sasvim nehotično.  Nadam se da Vam se sviđa moja kutijica. Dimenzije kutije su 11 x 11 x 3 cm.
Želim Vam ugodnu nedjelju.
Hvala na Vašoj posjeti i na Vašim komentarima.
Pozdrav,
Martina

Broj komentara: 7:

helena kaže...

Prekrasna je. Všeč mi je, ker si na okence odtisnila tako simpatično sovico. Videti je suoer!

Sapfina kaže...

Zelo lepo škatlico si naredila. Tudi meni je všeč motiv sovice, ki si ga uporabila. Hvala tudi za link do tutoriala. Morda pride kdaj prav. ;)

Pozdravček, B.

Nena3110 kaže...

Kutijica je divna.
Ne opterećuj se što neko radi sličnu, svi mi kreativci radimo slične stvati, mislim na materijale i tehnike, ali svako daje svoj lični pečat. Najbolji primer je dekupaž, svaka od nas bi mogla biti kradljivica ideje one koja je prva počela, samo kad bi znali ko je to :)

Klaudija Rajković kaže...

Odlična je, nemoj se opterećivati sa tim što je ista ili sličnog dizajna, jednostavno ponekad nam padne na pamet nešto što već netko jest napravio a nemora značiti da je kopija :D
Samo nastavi tako i dalje :D lp

oldpunca kaže...

Predivna je ova tvoja kutijica. Motiv na prozoru je sladak :-) Nemoj se opterećivati time, da kradeš ideje. Moj sine kaže, da treba djeliti znaje :-)

oldpunca kaže...

Predivna je ova tvoja kutijica. Motiv na prozoru je sladak :-) Nemoj se opterećivati time, da kradeš ideje. Moj sine kaže, da treba djeliti znaje :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Prekrasna škatljica, všeč mi je sova, kot osrednji lik
lp Tamara