utorak, 11. veljače 2014.

Još malo slatkoga..

Dobro jutro svima.
Danas post o kutijama za čokoladu. Radila sam kutije prema Lindt-ovoj čokoladi od 150 grama. Kutiju je vrlo jednostavno napraviti. Napravit ću jedan tutorijal idućih dana na tu temu.
Opet je nastalo par komada odjednom, u raznim bojama. Papir je opet vruće embosiran i obojan Distress ink bojama.
Kutija za čokoladu  (6)Kutija za čokoladu  (8)Kutija za čokoladu (6)Kutija za čokoladu (3)Kutija za čokoladu (5)Kutija za čokoladu (8)Kutija za čokoladu (11)Kutija za čokoladu (2)Kutija za čokoladu (10)Kutija za čokoladu (13)Kutija za čokoladu  (4)Kutija za čokoladu (12)

To su moje kutije. Nadam se da Vam se sviđaju.
Više detalja ovdje.
Uskoro stiže post sa tutorijalom. Želim Vam ugodan dan.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
Martina.

Broj komentara: 10:

Klaudija Rajković kaže...

sviđaju mi se ove kutije, i ja treba da napravim jednu takvu a tvoj post usput će mi i pomoći u tome , hvala :D
Sviđaju mi se i dizajni na kutijama , sve si super osmislila i jako lijepo izgleda..svaka čast
lp Klaudija

Unknown kaže...

Super su kutije, posebno ona sa leptirićima :-)pozdrav

Unknown kaže...

Zelo so lepe. Najbolj pa mi je všeč 3 škatlica.

MOJCA kaže...

Vsaka po svoje je lepa ampak rdeča je pa top 1. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Nimam besed,
krasne so vse
lp Tamara

Bad Kitty kaže...

jako lijepe kutijice

vilinke kaže...

Divne su ;) baš si savladala tu tehniku ;)
Lp, Vilinke

oldpunca kaže...

Kako mi se ne bi sviđale? Predivne su. I ja sam danas prvi put radila kutijicu-čestitku sa čokoladom ali moja ni iz daleka nije tako savršena. Treba vežbati :-)

Tinka's paper wonderlland kaže...

Aaaa baš to mi treba, jako se veselim tutorijalu, fakat su super

Hali kaže...

Čista eleganca.1A!