srijeda, 19. veljače 2014.

Još srčeka..

Pozdrav svima.

Danas mi ništa ne ide od ruke i uništila sam već par papira, pa sam zato sad krenula pisati post. Tu možda neću napravit toliko štete…

Još srčeka, mada je Valentinovo prošlo. Ovaj put čestitke, ali malo drugačije.

 

Čestitka Srce u srcu (1)Čestitka Srce u srcu (3)Čestitka Srce u srcu (4)Čestitka Srce u srcu (5)Čestitka Srce u srcu (7)Čestitka Srce u srcu (8)Čestitka Srce u srcu (9)Čestitka Srce u srcu (11)Čestitka Srce u srcu (12)

 

To su današnje čestitke,sve su A6 formata. A na ideju za ova srčeka sam došla dok sam izrezivala srca od ostatka papira, pa sam im dodala još pokoji natpis,ali onda mi je bilo sve prazno pa sam većom šablonom izrezala još par komada srca i od njih napravila nešto slično kuverti i u njih sam stavila manja srca sa natpisima i sve to skupa zalijepila na čestitku i dobila sam nešto kao  2 u 1 čestitku.

Nadam se da vam se sviđa. Meni je baš fora.

I sad vam želim još nešto pokazati, što mi je isto fora i sjeća na djetinjstvo. Moja mama hekla razne igračke koje možete pogledati ovdje. Baš me zanima dali se i vama sviđaju?

Toliko od mene za danas, idem dalje nešto raditi, nadam se ne još veću štetu.

P.S. NE ZABORAVITE NA NAGRADNU IGRU KOJA TRAJE DO SUBOTE 22.2.

Hvala na vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 12:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasni in srčni sta
lp Tamara

oldpunca kaže...

Dobra fora su ti tvoji srčeki. Baš mi se sviđaju. Ali i igračke, što jih hekla tvoja mama, su predivne :-)

Anonimno kaže...

Moin Martina,
ja, manchmal ist es dann besser, wenn man eine Bastelpause macht. Deine Karten sehen wundervoll aus. Man kann sie sehr gut für einen lieben Menschen verschenken, auch wenn der Valentinstag vorbei ist.
Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
Liebe Grüße Heidi

Tinka's paper wonderlland kaže...

Baš su ti super ispale, jako mi se sviđaju sve tri!!

Bad Kitty kaže...

predivne su! jako mi se dopadaju. i ovaj cvijetič je super

Danica kaže...

Ajoj kok so lepi srčki. Super kombinacija barv.
Lp Danica

Unknown kaže...

Tvoje čestitke su odlične, a mamine igračke preslatke!!! :-) LP

Klaudija Rajković kaže...

super čestitke, a uvijek dobro dođu bez obzira što je Valentinovo prošlo..
a igračke heklane obožavam iako ih nisam još savladala da heklam, možda bih da se potrudim no otom potom, odlične su i divno izrađene, sviđa mi se kombinacija boja..
lp Klaudija

Nena3110 kaže...

Od srca-srcu :)
Savršeno, toliko je pedantno urađeno.
Ideje su fenomenalne i jedinstvene.

Time to be creativ kaže...

Wow, so viele schöne Karten hast du gearbeitet. Die Designs gefallen mir sehr gut.
Liebe Grüße, Anja

vilinke kaže...

Super dve kreativke u familiji ;) baš su sladki ;)
Lp, Vilinki

Bad Kitty kaže...

igračke tvoje mame su super!