subota, 1. veljače 2014.

Tutorijal..kutija

Dobro večer svima.
Konačno sam uspjela napravit još jedan tutorijal. I ovaj put jedna jednostavna kutija.Pa krenimo redom.
Potrebno vam je:
  • škare
  • dvostrana traka
  • papir 12” x 9” (radi se o inčima)
  • i nešto za mjerenje –scorpal ili ravnalo ili što već koristite
Mjere papira su 12” x 9” inča koje bilježite na o 3/4”, 3 1/2” i 6 1/4” na strani koja je 9” široka, a na strani od 12” bilježite na 2 3/4”, 5 1/2,8 1/4” i 11” i dobijete ovo
01-DSCF0001
Nakon toga krenete na rezanje, da bi dobili ovo
02-DSCF0002
Ova dva krilca si trebate isto obilježit prije da ih ne zaboravite pa odrežete sve proč. Visina im je  0 3/4 “.
Kad ste sve izrezali, tada zalijepite dvostranu traku ovako.s time da rubove poklopca možete zaobliti, a krilca malo odrezat sa strane.
04-DSCF0004
To je vanjska strana. I ovako na unutarnjoj strani
05-DSCF0005
Rubove poklopca možete malo zaobliti, a krilca odrežite malo sa strane jer na kraju nećete moć poklopac složit kako treba.
I sada sve lijepo ukrasite po svojoj želji i onda spojite pažljivo skupa.
Na kraju dobijete ovakvu kutijicu. Ja ću pokazat jednu drugu koju sam napravila prije, jer nisam stigla ovu koju sam radila za tutorijal ukrasiti.
Kutija za razne namjene 100 (8)Kutija za razne namjene 100 (9)
Kutija za razne namjene 100 (10)Kutija za razne namjene 100 (11)
Kutijica je 7x7x7 cm.
Bilo je riječi da šteta što pišem u inčima. Da, ali pošto na scorpalu imam samo inče, tad i radim sve u inčima, preračunavanje donosi “smiješne” centimetre(npr.3” = 7,62cm) i na kraju je sve zbrkano i meni oduzima prilično mnogo vremena. Ako vam je teško ovako sa inčima se snalazit, samo si preračunajte u cm 1”=2,54 cm pa pokušajte onda mjere prilagodit npr.umjesto 7,62 cm vi stavite mjeru 8 cm ili 7,5 cm.
Sve sam zbrkala ali nadam se da ste shvatili. Ukoliko vam nešto nije jasno, slobodno me kontaktirajte.
Želim vam ugodnu večer i puno zabave kod izrade kutijice.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
Martina

Broj komentara: 10:

moi kaže...

Krasna škatlica, hvala za tuto ;)

moi kaže...
Autor je uklonio komentar.
oldpunca kaže...

Hvala za tutić. Kod tebe izgleda jednostvano, ali ko zna, kako bi se ja mučila da napravim tako nešto :-)))

Unknown kaže...

Hvala za tut, ovo ću sigurno probati, sad kad sam se dokopala metalnog lenjira :-) Sve plastične sam iseckala, hihi

vilinke kaže...

Hvala za tutič ;) Probam i javim !!!
LP, Vilinke

Danica kaže...

Krasna škatlica...hvala ti za tutorial.
Lp Danica

Sapfina kaže...

Super tutorial, bo gotovo prišel prav! Lepa škatlica je nastala!

Pozdravček, B.

iris-irena kaže...

super tutorial, možda u budućnosti i ja probam izradit jednu škatlicu. jako krasne vintage boje. obožavam ih
lp

Hali kaže...

Čudovita! Hvala ta tutorial!

Unknown kaže...

Super škatlica, hvala za tutorial :)