utorak, 22. travnja 2014.

Čestitka..u omotu..

 

Eto i blagdani su prošli, vraća se polako sve u normalu. Nadam se da se niste prejeli šunke i kolača..iskreno, ja jesam..

Danas kod mene slijedi jedna malo drugačija čestitka. Nastala je u fazi “što da radim, sve mi više dosadno,trebam nešto novo”..Da, ja imam svojih čudnih faza, sva sreća ne traju dugo. Smiješak.

Imate li i Vi svoje “čudne” faze?

 

Čestitka - Grußkarte 11 (4)Čestitka - Grußkarte 11 (5)Čestitka - Grußkarte 11 (6)

Čestitka u omotu. Omot je napravljen od dizajniranog papira i ukrašen trakom i jednim svjetionikom, a dio za pisanje je napravljen tako da sam kao pozadinu stavila isti dizajnirani papir kao i za omot  na njega nalijepila bijeli papir i otisnula sidro i konop.Morska čestitka u crno bijeloj varijanti. Jednostavno, a ipak malo drugačije.

To bi bilo to od mene. Želim vam lijep i ugodan početak radnog tjedna.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 9:

Ne-Ja kaže...

Super raster si naredila s črtami in zelo lepo okrasila notranjost. Res je nekaj drugačnega :)

Hiška iz papirja kaže...

Všeč mi je tvoja nova faza :) Prav posebna voščilnica z lepo notranjostjo, idealna za moškega.

Klaudija Rajković kaže...

I sanma sam se prejela svega, upravo sad jedem baš i kolače ah nikad meni dosta slatkog..
Što se tiće čestitke, ovo je super ideja, sviđa mi se i super je ispala
Puno te pozdravljam i želim lijep dan!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Fantastična
lp Tamara

Renata kaže...

Divna.

MOJCA BOŽIČ kaže...

Sa ovim crtama si napravila savršenu čestitku. bok

vilinke kaže...

Lepa voščilnica,moja faza zdaj je žal brezvolje sploh mi manjka energije za ustvarjanje,upam da čim prej mine
LP Vilinke

oldpunca kaže...

Predivna je. Kad je u pitanju more, ne možeš pogriješiti :-))

Bad Kitty kaže...

stvarno je predivna