srijeda, 16. travnja 2014.

Kutija–Gift Box

 

Gift box, nekako bolje zvuči u ovo naše današnje moderno doba kad upotrebljavamo toliko stranih riječi.Nisam jedna od onih koji vole te strane riječi, ali neke stvari mi jednostavno bolje zvuče na drugom jeziku ili pak im uopće ni ne znam ime na hrvatskom, a kad tražim prijevod obično je riječ toliko čudna da ju je bolje napisati na stranom jeziku, jer će biti razumljivija.No da ne duljim sa riječima, idemo mi na moju današnju kutiju.

 

Geschenkverpackung für Männer - Poklon kutija za muškarca (1)Geschenkverpackung für Männer - Poklon kutija za muškarca (2)Geschenkverpackung für Männer - Poklon kutija za muškarca (3)

Kad sam radila ukrase na poklopcu nekako su mi samo šešir i brkovi bili premalo i tad mi je sinula ideja sa očima. Baš mi je fora ovako. Kutija je 11 x 11 x 3 cm. Poklopac je papir od  Rayher-a, a donji dio kraft papir Joy,oči su kupljene u hobi dućanu.Brkovi i Šešir su izrezani iz crnog kartona Sizzix šablonama.

Toliko od mene za danas. Želim vam lijep i ugodan dan.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 16:

Vladuška kaže...

iiiiiiii, svetovno to z ocmi, klobukom in brki. Zelo zelo mi je vsec. Krasno si jo izdelala.

moi kaže...

Super ideja z brki in klobukom. Všeč mi je.

helena kaže...

Hoj joj joj, tale škatlica je pa tako strašansko prikupna. Super!!!!

Ne-Ja kaže...

Moški obraz na škatli z brki je fenomenalna ideja :). Super škatljica!

Klaudija Rajković kaže...

super kutijica, i meni se ovako dopada sa očima, a kao što veliš i sama ponekim stvarima neznam dati ime..
Puno te pozdravljam i želim ljep dan, nadam se da je ljepše nego kod mene gdje se sve nešto raspuhalo i oblačno je već par dana...pozz

Bad Kitty kaže...

kutijica ti je super! jako zanimljiva!

Unknown kaže...

Kutijica je super slatka!!! Oči su pun pogodak!!! Pozdrav Ivana

Hali kaže...

Prekrasna brkasta škatlica :-)

MOJCA BOŽIČ kaže...

Baš je dobra sa očima i brkovima - ovo si se dobro sjetila. Bravo. bok

Ondinijana kaže...

Oči su stvarno pun pogodak, preslatka kutijica. Pozdrav!

Adrijana Knez kaže...

Veš Martina...tale mozakar me spominja na tisto otroško risanko...mislim, da se imenuje Jakob in njegov psiček :)...evo, da je originalen...in mi je zelooo všeč...Objemček, Jana

oldpunca kaže...

Stvarno dobra fora!

Nena3110 kaže...

Simpatična i originalna kutijica :)

vilinke kaže...

Dobra fora ;) oči su pun pogodak ;)

Hiška iz papirja kaže...

Martina, odlično si se tole spomnila, zelo zelo mi je všeč!! :)

Unknown kaže...

Kutija je predivna Martina. dobar izbor i dizajn.
Jasmina