subota, 17. svibnja 2014.

Nagrade idu..



Zwischenablage01Zwischenablage02
Oldpunica-Sonja i Leonove maštarije-Ivana . Cure čestitke na nagradama. Molim Vas da mi se javite sa svojim adresama.
Eto, nagrade sam podijelila, a sad još jedan stari rad koji još niste vidjeli. Istina nešto se pokrenulo po pitanju moje inspiracije,ali još nije dovršeno, a ni slikano. Hvala na vašim lijepim komentarima u prošlom postu i podršci u vezi inspiracije.Dobro je znati da nisam jedina sa blokadom.

Post it block - Haftnotizen -  (1)Post it block - Haftnotizen -  (2)Post it block - Haftnotizen -  (3)
Jedan post it blokić. Istina nastao već pred dugo vremena i na njega sam sasvim zaboravila.Sad je dobro došao za ovu objavu.
Toliko od mene.Želim vam lijep i ugodan vikend. Sunce vam ne mogu poslat jer kod nas pljušti trenutno.
Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.
Pozdrav,
Martina

Broj komentara: 8:

Ne-Ja kaže...

Čestitke nagrajenkama! Tudi tale kamuflaža blokca je čudovita. Žal ti sonca tudi od nas ne morem poslati, vendar ti lep vikend z veselejm zaželim :)

MOJCA BOŽIČ kaže...

Čestitke obema.
Ta blokec je pa super. Tudi v našem koncu ni sonca, žal. čao

Bad Kitty kaže...

čestitma.
blokič je predivan

Bad Kitty kaže...

čestitma.
blokič je predivan

oldpunca kaže...

Hvala :-) Adresu sam ti poslala na mail.
Dobro, da imaš starih zaliha :-) Kutijica za blokič je predivna.

Unknown kaže...

Hvala i od mene :-) Ova kutijica za post it je odlična!!! Pozdrav Ivana

vilinke kaže...

Čestitke punce ;) Post-it kutijica je predivna ;)

Nena3110 kaže...

I moje čestitke!
Kako sam ja već dobila nagradu, devojke pripremite se da padnete s nogu kad vidite kako izgleda uživo :)