nedjelja, 15. lipnja 2014.

Poklonite poklon bon..

 

..lijepo i unikatno zapakiran. U današnjoj objavi slijedi jedno pakiranje ili kako već da to nazovem,za poklon bonove. Napravljeno je istom tehnikom kao i kutija u prijašnjem postu. Znači ,vruće embosiranje i distress ink boje.

 

Pakiranje za poklon bon - Gutscheinverpackung (1)Pakiranje za poklon bon - Gutscheinverpackung (2)Pakiranje za poklon bon - Gutscheinverpackung (3)

Pri nanošenju distress ink boja budite strpljivi kod sušenja boje ili je osušite fenom.Nemojte bit nestrpljivi i brzopleti kao ja i onda imate boju tamo gdje uopće nije trebala biti.Vidi se greška i iz aviona. No dobro,što je tu je,nije tako strašno. Smiješak

Pakiranje za poklon bon - Gutscheinverpackung (4)

Ovaj put sam napravila pakiranja malo drugačije nego prijašnja i ostavila sredinu za napisati koju riječ,dok je na donjem djelu džepić u koji stavite poklon bon.

Sviđa mi se ova kombinacija žute i naranđaste boje, vrlo je živahna i meni mami osmjeh na lice. Koristila sam i Tinine šablone pa prijavljujem ovaj rad i u njenu galeriju mjeseca lipnja.

Nadam se da vam se sviđa moj današnji rad. Želim vam lijepu i ugodnu nedjelju.

Hala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina

Broj komentara: 14:

Tina kaže...

Martina, tvoja embalaža za bon mi je izjemno všeč. Tako lepe barve...in vse malenkosti `v nulo`... Hvala, ker ustvarjaš z Najlepšim parom :-)!

Ne-Ja kaže...

Martina, tale "kuvertica" je res super pogruntavščina. Barvan kombinacija z emobssingom pa itaq zmaga :).

Klaudija Rajković kaže...

baš lijepa kutijica, volim narančastu boju... lp

MOJCA BOŽIČ kaže...

Še ena lepa v oranžni barvi. Ravnokar sem občudovala oranžno barvo pri Hali.
Krasna tudi tvoja. čao

oldpunca kaže...

Super! I meni se sviđa naranđasta i žuta kombinacija :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Krasno izdelan žepek za darilni bon
lepo darilo
lp Tamara

Mojca kaže...

Kako lepe barve. čudovit izdelek. lp

Adrijana Knez kaže...

Martina naredila si čudovito kuverto za bon. Izbrala si zelo toplo barvo in embosirane rozice dajo izdelku piko na i. Tudi notranjost je lepo izdelana. Čudovito!!!
Lep teden ti zelim, Jana

Hali kaže...

Prekrasne barve in super izvedba. Zelo mi je všeč!

Unknown kaže...

Prelepo, lepe boje!!! Pozdrav

vilinke kaže...

Predivno i u mojim omiljenim bojama ;) tehniku si več saveršeno svladala, bravo ;)

Vladuška kaže...

Na ta nacin pa je res krasno zapakiran bon.

Carmen S. kaže...

Liebe Martina,
ein ganz niedliches Täschchen hast Du hier gezaubert. Es gefällt mir sehr gut. Ich werde es bestimmt einmal nachbasteln.

Ganz liebe Grüße, Carmen

Hiška iz papirja kaže...

Zelo zelo všeč! Krasno si senčila z distressi, pa še oblika je lepa.