srijeda, 30. srpnja 2014.

Još dvije..


..čestitke. Još malo igranja sa pozadinama.


Ovdje nikako da ulovim crvenu boju točki, ali vide se na slici ispod.Na njih sam nanijela perfect pearls, pa vjerojatno zbog odsjaja nisam mogla dobit boju.




Znam slike su još grozne, ali tehnički problemi još,nažalost,traju.Uglavnom na slikama koje stoje bočno možete vidjeti stvarne boje koje sam upotrijebila. A na samim pozadinama sam koristila sve i svašta, kao što i vidite po šarenilu koje je nastalo. Uživam i opuštam se u ovom svaštarenju.
Nadam se da vam se sviđaju moje distresirane čestitke.

To je to od mene za danas. Dan je neki tmuran, bez kiše. Baš za spavanje. :)

Želim vam lijepo i ugodno popodne. Nadam se da je ljepše nego kod mene.

Hvala na Vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,
Martina


Broj komentara: 14:

ana kaže...

Jako su lijepe! Super tehnika.

Klara kaže...

Zelo so lepe. :))

Bad Kitty kaže...

jako su lijepe

Klaudija Rajković kaže...

super su, posebice narančasta.. pozz

Helena kaže...

Krasno ozadje si naredila. Vijugice v ospredju pa lepo dopolnijo voščilnico.

Ne-Ja kaže...

Čudovito distresanje, vijugice pa dajo piko na i :). Nimaš samo ti slabega vremena - midva imava že tretji dan dež na morju, tako da škoda da ima sploh kopalke s seboj :(

iris-irena kaže...

martina, prekrasne ćestitke!
pozadina je super, super!
lp

Vladuška kaže...

Tudi ti dve sta lepi.

Adrijana Knez kaže...

Res narediš krasno ozadje z distressi. In obe sta mi zelo všeč. Bom v kratkem poskusila tudi sama, ker dobijo voščilnice res poseben efekt.
Martina uzivaj, čeprav imamo turobno vreme. Objemček, Jana

Martina kaže...

Kako krasno znaš uporabiti distress inke. Čudoviti sta.

oldpunca kaže...

Opet divna igra distressima. Super su!

Tanja E. kaže...

Odlično si se poigrala, LP:)

AndrejaM kaže...

Oooo, kako domiselen napis! In ozadje je prekrasno!

Hali kaže...

Čudovita ozadja in super detajli, ki naredijo čestitko še bolj cart :-)