ponedjeljak, 9. ožujka 2015.

Hobi Grafika..

 

Hej društvo. Prvo da vam zahvalim na lijepim komentarima u prošlom postu. Baš mi je drago da me niste zaboravili.

Što se tiće kaligrafije,tu vam još ne mogu pokazati ni jedan rad jer još nisam stigla tako daleko da napravim i nešto kreativno i primjenim naučeno. Bit će i toga, uskoro, nadam se. Moram smoći hrabrosti u tom smjeru. No spremam još nešto u vezi kaligrafije, kad konačno uspijem završitit napisati ću post o tome.

No, danas bih vam rado pokazala par radova u jednoj drugoj tehnici. Nakon što sam igrom slučaja upoznala jednu gospodju,koja me je slučajno zamjenila sa jednom drugom osobom i gdje sam na temelju  tih slučajnosti (ja ne vjerujem u slučajnosti),  došla do jednog foruma, koji se zove Hobi Grafika, te se tamo učlanila i krenula sa učenjem grafike. Naučila sam svašta. Cure su zakon i uvijek spremne pomoći ako negdje zaškripi. I tako se sada igram i učim i grafiku i iskreno uživam u tome. Putem toga dobijam bezbrojne odgovore na moja vječita pitanja kako se sad ovo radi, kako ono,zašto je sad ovo ovako i td. No da ne duljim, evo par radova.Naravno još uvijek ima grešaka u njima, ali i ja još uvijek učim.

 

Jablanovi

jedinamoja

obrisisuzedrag

Odlazi-cirkus

 

Znam da ovo možda, vama koji pratite moj blog, i nije baš nešto zanimljivo, ali evo pošto nemam drugih radova, a  i ovime se bavim u zadnje vrijeme, da vam i to pokažem.Ovim putem pozivam i vas koji ste za nešto ovakvo zainteresirani i želite više naučiti da nam se pridružite na forumu . Nadam se da vam se sviđaju moje slikice.

A sada vas lijepo pozdravljam. Želim vam lijepu i ugodnu većer i uživajte u nadolazećem proljeću. Konačno nam stiže.

Hvala na vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina.

Broj komentara: 10:

Klaudija Rajković kaže...

sad si me s ovim veoma iznenadila i to ugodno..
kao što sam bila zapanjena i nikad prije nisam bila čula da postoji grafička škola u koju moj sin sad ide i ide na praksu u školsku knjigu, tako eto nisam ni znala da postoji takav forum..
Učlanit ču se jer me veoma zanima sve u vezi tog, sviđa mi se to što radiš, iako vjerujem da neču imat baš puno vremena da se bavim tim hobijem ali tko zna..
Drago mi je da se igraš nečim novim a i kaligrafija mi je super, to sam i sama htjela da naučim ali jednostavno s enema vremena za sve , zar ne!
Puno te pozdravljam i želimd anam predstaviš još ovako lijepih sličica -Klaudiya

Bad Kitty kaže...

predivno je ovo
jako lijepo
jedva čekam vidit tvoje sljedeče radove

Ne-Ja kaže...

Martina čudovio si vpletla tekst v sliko :). S tem se ukvarjamo ko potrebujem kakšno persdstavitev ali plakat, ma je pa res, da tega nisem počela že 100 let.

Kar pokaži še kaj, seveda pa tudi nebi škodilo, da daš na ogled tvojo kaligrafijo :).

oldpunca kaže...

Kod tebe uvjek nešto novo i zanimljivo. :-) U grafici ima bezbroj mogučnosti. :-))

Vladuška kaže...

Grafično oblikovanje tudi mene zelo zanima in prav tako so mi zanimive te tvoje kombinacije napisov in fotografij.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Kreativna duša je uvjek kreativna
krasno ti ide
pozdrav Tamara

Korana kaže...

Bravo Martina,dragi mi je da si poslušala gospođu koja ti je ovo predložila,jer....ide ti savršeno.Ti si zaista multitalenat,a ja se ne sjećam kada smo na forumu imali tako talentiranu učenicu.Samo naprijed tako,naučit ćeš i kaligrafiju i još puno lijepih stvari.Pozz veliki Zdenka :-)

Tinka's paper wonderlland kaže...

Odlični su ti radovi, ja sam isto učila sa tog foruma i fakat upoznala divne dame sa kojima sam još uvijek u kontaktu, vjerujem ti da uživaš i samo naprijed jer imaš talent za to ;)

Jelena kaže...

Drago mi je da ti se sviđa kod nas na forumu i moram ti reći da si posebno talentovana i za ovo kao i za sveostalo što radiš!

Algodão Tão Doce kaže...

Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
Fiquei feliz por seguir-me!!!
Obrigada,volte sempre e pegue o meu selinho de agradecimento!

Beijos Marie.