utorak, 19. svibnja 2015.

Čestitka...

Dobro jutro vam želim. Kod mene trenutno pada kiša i čini se da neće tako brzo prestati.:( Idealan dan za kreativan rad. .)

Danas vam želim pokazati još jednu čestitku koja je nastala u zdanje vrijeme kod mene. Ovaj put sam iskoristila osnovu za čestitku kojoj sam jednu stranu malo skratila, dok sam drugu stranu produžila sa papirom u boji.



Ornament je vruće embosiran, dok je natpis samo ostisnut bojom za štambilje.I naravno opet sam upotrijebila Tinine rubne šablone. Na kuvertu sam otisnula isti ornament u boji.I opet sam upotrijebila čičak za zatvaranje. Veličina ove čestitke je 14 x 14 cm.




Unutrašnjost sam ukrasila samo otiscima štabilja. Na džepiću sam na ostisak nanijela perfect pearls u srebrnoj boji. I nastala je vrlo jednostavna čestitka, ali meni se nekako posebno sviđa.:)

Čestitku lijepim u Tininu galeriju mjeseca maja.

Toliko od mene, želim vam lijep i kreativan dan.

Hvala na vašoj posjeti i komentarima.

Pozdrav,

Martina


Broj komentara: 17:

vilinke kaže...

Čestitka je predivna, tako nežna i u vintage stilu ;) Želim ti predivan kreativno ispunjen dan ;)

Ne-Ja kaže...

Še dobro, da je vreem bolj kislo, da lahko ustvarjaš ;). voščilnica je prav elegannta, saj ji ti dodatki z ornamentom svetovno pašejo.

Vladuška kaže...

Lepa, elegantna je.

Tina kaže...

Martina...prekrasna je!

Maja kaže...

Zelo lepa in elegantna.

Bad Kitty kaže...

jako lijepa

Klaudija Rajković kaže...

baš divna čestitka :D lp

Hali kaže...

Prekrasna je!

Unknown kaže...

Prelepa, jednostavna a jako lepa! Pozdrav Ivana

oldpunca kaže...

Tvoja jednostavna i jako lepa čestitka je u mom omiljenom CAS stilu. Jako je lepa i u nulo napravljena. :-))

Mona Pendleton kaže...

So very beautiful and elegant!

Korana kaže...

Čestitka je prelijepa.Svaka čast Martina.Pozdrav veliki ti šaljem,još sam na netu :-)
Pusa Zdenka

Janja kaže...

Zelo lep embosing in izbira barv. Čudovita je. Lp

MOJCA BOŽIČ kaže...

I ti si sasvim u embosingu. Tako malo treba za ovu divnu elegancu. bok

Renata kaže...

Nenavadna, ampak posebna voščilnica. Zelo lepa.

Mojca kaže...

Ooooo kako lepa modra barva in lep embosing!!! krasna oblika! lp

Tinka's paper wonderlland kaže...

Jako ljepa, čista i jednostavna bez nepotrebnog cifranja!